Promenad och Fotboll

Jag tror att anställingsintervjun gick bra faktiskt.
Men sen om det är ett speciellt roligt jobb är en annan sak.
Efter intervjun bjöd mormor på mcD och sen körde hon hem mej till "I" igen.

Vid fyra nångång mötte jag och Dixie bejbi vid hans jobb och sen gick vi på promenad och tittade på havet <3
Sen var jag tvungen att följa med och titta på fotbill på Harrys.
Detta var inte lika mysigt som promenaden enligt mej iaf, Kalmar FF kunde jue inte ens se till att vinna liksom. Så mkt får man för att man ska kolla på en match.

Nu är vi iaf hemma igen, Johan är här och lånar duschen så vi fick inte dricka vin hemma hos Andreas.
Men nu kan vi sova istället. Jag är ganska seg.

Imorgon ska jag träffa Virro, vi ska promenera in till stan och hon ska köpa smink.
Det ska bli kul :)

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0