Festen igår

Påskfest igår då.
Det började bra med att vi satt på balkongen och drack vin/ somliga drack öl och rökte.
Det var underbart väder och man kunde inte vara annat än lycklig.

Sen fick någon dum jävel (kan ha varit jag) för sej att vi skulle spela ölspel.
Det var kul förutom att vissa fuskade, jag nämner inga namn :p
Jag råkade spilla vin över mej, bejbi och Linn.
Jag tror Linn blev minst glad..

Sen råkade jag dricka för mkt.
Spydde och åkte hem innan klockan 24.00
Men det var kul så länge det varade :p

Tack SötMaalin för festen!
Tack Bejbi för du tog hand om mej när ja mådde dåligt.
Tack alla andra för trevligt sällskap!

Puss och Love/
                          Sandrish


Kommentarer
Postat av: Vårblomman

Gulsippa is da shit!

2009-04-05 @ 03:18:43
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-04-05 @ 03:31:02
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: "i"

Gulsippa finns visst!



http://linnaeus.nrm.se/flora/di/ranuncula/anemo/anemran.html

2009-04-05 @ 10:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0