2008-19-12

Nu har jag glömt å skriva på några dagar igen. TYPISKT!

a men iaf.. I tisdags börjades dagen med att jag gick upp vid vid sju för jag skulle passa min lilla prins, Lucas. Eftersom Malin skulle jobba. När malin kom hem bjöd hon mej på pannkakor som tack för hjälpen. Sen kom min mamma och hämtade mej å så umgicks jag en stund med henne.

I onsdags umgicks jag med Stefan. Mkt trevligt.. Sen åkte jag å josse med honom till kalmar där vi skullr äta middag men våran Virro på Larmgatan 10. Mkt god mat och hon blev såååå glad för våran present. Vi köpte en my litle pony :P jag lovar att det var hennes högsta önskan haha.

Igår var jag åter igen barnvakt åt Lucis, vi var på lindex och sen gick vi hem å trakaserade Yohana å Daniel en stund. När klockan började närma sej 6 på Malin skulle sluta gick vi bort till Willys å jag handlade mina kakor som jag är så beronde av. Sen slutade Malin å vi gick hem till henne å letade lägenht till henne. Sen kom Limpan dit å lämnade smörgåstårta till mej. Så himla bäst! Iaf så kom Josse sen också å vi köpte en pizza på milano å dela på.. Snacka om att jag äter mkt :P

Igår beställde jag iaf biljett tll Malmö. Ska bli såå kul å komma dit å träffa Nattis och även att få träffa Krille. Jag å Nattis har bestämt att vi ska supa järnet heeela helgen.. aa det blir en hård helg :P
Denna helgen kommer nog bli rätt lugn. Palace på lördag annars så är inget annat inplanerat.

PussPuss LoveLove

Födelsedagsbarn + present


Kommentarer
Postat av: lillasyster

Jag hittade din blogg :)

2008-09-12 @ 21:48:37
URL: http://anewworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0