Shopping

Jag vet att jag är lite dålig som inte bloggade igår.. men men

Gårdagen började med aatt jag följde med bejbi på magnetröntgen på sjukhuset.
Efter de hämtade bejbi mat på thaitaste.
Vid tre träffade jag Yoyo på stan för en shoppingrunda och en fika på tsan.
Jag köpte en hellokitty tröja, en kofta, ett linne och en väska.

Vid sex började Yohana sitt andra jobb för dagen så då kom bejbi och hämtade mej och vi åkte runt systemet och handlade lite smågrejer på coop.
På kvällen kom josse och vi drack vin och sjöng singstar.
Sen gick vi förbi Veronica och fastnade där ett bra tag.
Vi uppdaterade varandra i det senaste innen jag å joss gick hem.
Hemma ville bejbi köra oss till McD så vi fick lite mat i magen innan det var dags å sova.
Eller jag sov och Joss färgade håret, får se idag hur det blev :)

Idag är planen shopping på stan med joss, kanske en runda på solariet.
Jag har redan hunnit med att pussas en stund med bejbi innan han "gick" till jobbet.

PUSS

<3


Kommentarer
Postat av: "I"

HAHA "gick" Jag älskar att jobba hemifrån!

2009-09-02 @ 11:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0