Töntlista

PARLISTA

Vad heter ni? Sandra & Ingemar

Hur träffades ni? Genom Yohana och Daniel kan man väl säga.

Är ni förlovade? Näe

Bor ni ihop? jo det gör vi

Har ni barn? inte ett enda :(

Har båda körkort? Näe detg räcker jue med att en har de :p

vem kör bäst? hmm.. ja vill inte svara på den frågan

Kommer du ihåg er första kyss? hmm, borde jag jue göra, men ja gör nog fan inte de  

Vem sa "Jag älskar dig" först? "I"

Vem är äldst? "I" är typ två månader äldre

Vilka stjärntecken är ni? jag är fisk å han stenbok

Vem sjunger bäst? vi verkligen grymma båda två men ja vinner jue i singstar.

Håller ni varandra i handen på stan? ja vi är jue faktiskt kära

Kände ni varandra innan ni blev ihop? nja, inte direkt.. men vi var gifta iaf

Blev du kär vid första ögonkastet? haha näe

Har ni någon speciell låt? näe :(

Har ni varit utomlands tillammans? näe men vi åker efter jul när jag fått en resa av bejbi i julklapp :p haha

Vilket är ert bästa minne? åh va svårt, det finns jue massa!

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? tittar på film, pussas, eller träffar Andreas

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? jo det brukar vi nog göra

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? jaaa lite långt var det allt,  fast ja flyttade in här rätt fort så det var inte direkt nått problem

Blir du lätt svartsjuk? näe inte direkt. Inte utan att det faktiskt finns andledning iaf. Är man tillsammans så är man tillsammans

Brukar ni bråka? jo det händer :D

Ringer eller SMS:ar ni mest? Msnar??

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hela min Inge är fin, men om jag måste väja nått.. Ögonen
 
Brukar nån av er prata i sömnen? näe men han snarkar å jag sover som en prinsessa utan konstiga ljud :p






Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Vad trevligt! Trevliga svar!

God morgon! :D

2009-10-14 @ 09:33:30
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0