Love <3

Idag har jag suttit och tittat på gamla kort på mej och bejbi och sen började jag läsa allt vi har skrivit till varandra på facebook.
Det började redan innan vi var tillsammans (dock var vi gifta för vi gift oss över telefon)

Sandra Franzen
'hej min Man! asså du vet at jag alltid kommer älska dej men jag vill ändå lägga in ett klagomål på att du tar med dej två andra tjejer hem. Utan att jag följa med till påköpet. Du kanske borde fundera på att köpa mej lite blommor om du vill ha en glad fru inatt :p Pusss

Ingemar Johansson
Det var mitt fel men jag lovar att bättra mig älskling! Blommor säger du?! Räcker det inte med att du får sova med mig i natt???

Sandra Franzen
haha aa älskling noll poäng jue. jo iofs borde det jue räcka. för jag älskar jue dej! Me ibland ska man väl köpa blommor till sin fru liksom? PussPuss

Ingemar Johansson
men är det inte dax att du kommer och lägger dig snart? Puss

Sandra Franzen
Jo älskling jag kommer snart :P ska bara kolla klart på filmen som du inte ville titta på ihop med mej :p Pussss

Ingemar Johansson

Vad var det för film nu igen?? jag var nog full när du frågade:o Pöss

Sandra Franzen
Dirty dancing faktiskt :p älskling ja tror inte du borde supa så mkt :p

Ingemar Johansson Du har så rätt älskling!
Jag ska genast sluta supa upp alla vår gemensamma pengar! Har du kvar numret till rehabkliniken?
Pussar!

Sandra Franzen Åh älsklingjag visste att du skulle ta tag i dina alkoholproblem när jag bad dej. Du är världens bästa man ♥ jag kan ringa rehab åt dej älskling. Vi ska ta oss igenom det här tillsammans ♥ ♥ :p

Ingemar Johansson å Du är världens bästa fru! Det har aldrig funnits en så bra fru som du! Du borde få medalj! lr hunra medaljer!?

Sandra Franzen Hej Älskling! aså varför kom du inte till våran gemensamma fest igår.. lite pinsamt när gästerna började fråga efter dej. Folk kan jue liksom tro att vi har bråkat vilket vi aldrig skulle göra! aja Pss på dej min solstråle :p

Ingemar Johansson Men varför sa du bara inte som det var? Jag var ju tvungen att hjälpa ett litet rådjurskid på vägen hem och det tog tyvärr lite längre tid än det brukar för vi kunde inte hitta hans mamma! Men jag hittade henne... hon hade fastnat i en rävsax:( så ja...g fick bära henne till djursjukhust.
åå du skulle sett dem när vi släppte ut dem igen! de var så söta!
Du kan väl börja med maten för jag kommer strax hem!
Puss!

Sandra Franzen
jag vet älskling! Du är bäst! Men jag ville inte skryta med hur bra man jag har. Då kanske Anders inte nöjt sej med att ha dej ibland utan försökt sno dej ifrån mej på heltid! JUa klart jag gör älskling. Vad vill du äta idag?
PUSSSS

Ingemar Johansson Pannkakor! Det är ju du så himla duktig på!
Nej det gjorde du nog rätt i Anders har ju visat sådana tendenser tidigare.
Hur gick det på stan igår? hittade du något fint???
PUSSSSSSSSSSS

Sandra Franzen Nja jag köpteett par skor.. du vet att mina 20 p räcker jue inte älskling! sen hittade jag lite annat att slösa våra pengar på :P har du haft en bra dag på jobbet darling?
PUSSSSS ♥ ♥

Sandra Franzen Förresten älskling så funderar ag på vilka av bröllopsfottona vi ska förstora.. vi får betämma det ikväll.. efter vi spelat super mario och gett varandra kärlek :P Puss igen ♥

Ingemar Johansson Å det var hemskt! 8 timmar utan dig! Det är verkligen nollpoäng!
Gick du och la dig tidigt ikväll?? Jag som tänkte att vi skulle tapetsera lite ikväll:/
Ska du med ut i morgon lr ska vi bara mysa å kolla en rulle? vi kan ju alltid kolla på Dirty dancing ;)

Asså det här är säkert inte kul för någon annan, men för mej är det det bästa!

Detta är jue liksom andledningen till att vi faktiskt blev kära på riktigt!!





Kommentarer
Postat av: TucciT

hhahahaha lika flumma båda två verkar de som.. haha tror jag att ni hade kul :)Kram på da

2009-10-15 @ 16:33:04
URL: http://tuccit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0