Helg

Dags för ett nytt inlägg här då:

I fredags lagade jag och bejbi tacos och tittade på idol.
Andreas kom och käkade med oss oxå :)
Sen antar jag att vi tittade på en film men varken jag eller bejbi kommer ihåg :p

I lördags skulle bejbi upp och jobba.
Jag låg kvar i sängen och när han kom hem hade han köpt rosor och frukost till mej!
Kan man göra annat än att älska honom? :p
På eftermiddagen åkte jag till Kim och dom och bejbi till Andreas.
Hos Kim, spelade vi ölspel, och spelade rockband.
Sen kom bejbi, Andreas, Marie och Veronica dit och festen fortsatte!
Det var en väldigt trevlig kväll men tillslut var jag tvúgen att åka hem och sova :p

Söndagen spenderades med att sova, titta på massa filmer (eller iaf en och en halv) och spela bejeweled Blitz på facebook.

Igår lagade vi raggmunkar och tittade på film hos Andreas.
Eller bejbi kollade på film och jag och Andreas somande efter tio minuter :p




Kommentarer
Postat av: "i"

Ni är fan sämst!

2009-10-20 @ 15:59:40
Postat av: "i"

Ni är fan sämst!

2009-10-20 @ 15:59:52
Postat av: Sandra

vi är fan bäst

2009-10-20 @ 16:15:04
URL: http://ardnass.blogg.se/
Postat av: Andreas

Sova is da shit!

2009-10-20 @ 17:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0