FittCSN

Jag pluggar jue på komvux nu som kanske alla vet.
Jag skickade in min csn ansökan om att jag skulle plugga på heltid och dessutom att jag ville ta studielån.

Eftersom jag inte ens hade fått nått besked ringde jag csn idag å fråga va som hände.
Jag fick till svar att jag glömt fylla i uppgiften om vilken skola jag läser på och därför behöver jag fylla i den uppgiften så dom ska skicka ett papper till mej.

Grejen är att dom fick min ansökan den 22 september.
Det är för fan typ tre veckor sen.
Kunde dom inte hörst av sej till mej och berättat de då?
Med deras takt kommer jag inte få några pengar på flera veckor nu.
Ja hatar dom, så jävla cp!
Hur har dom tänkt sej att jag ska kunna köpa böcker när jag inte får några pengar.
Å klarar man inte alla kurser får man jue betala tillbaka delar av bidraget!
Men ja fattar inte hur man ska klara dom utan böcker,
va fan tänker dom med?



 

Kommentarer
Postat av: Kimpan

Sandra, har du hört det senaste om Csn?

Dom är jävla fiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! :o



Nä men seriöst (eller det var ju ju faktiskt innan med) Csn är byråkratiska hundar som borde skjutas! Jag pissar på dom (på ett dåligt sätt)!!!

2009-10-07 @ 15:37:25
URL: http://kenpaisimmu.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0