Sandra hissar och dissar

Sandra hissar:

1. Min bästa kompis
Det finns ingen som förstår mej som du gör,
det finns ingen som betyder lika mkt som du gör.
Utan dej skulle jag aldrig orka!
Det är tackvare dej jag inte har gått under!
Jag älskar dej och det ska alltid vara VI!
Du är bäst Josefine Petersson <3

2. Facebook
Jag är beroende och kollar min facebook massa massa gånger om dagen.
Tänk va ännu mindre jag hade haft att göra om jag inte haft fb liksom.
Dessutom är det spännande att spionera på folk man egentligen inte bryr sej det minsta om :p


Sandra dissar:

1. Att vara pank:
När alla ens byxor sitter som ett extra skinn skulle det vara underbart att köpa några nya par.
Dessutom finns det sååå mkt kläder jag vill ha just nu, senbehöver jag nya skor.
Åhh ge mej pengar tack!

2. Fjortisar
Jag vet att alla har varit de. Men man stör sej på deras höga uppmärksamhetskrävande röster. Dom tror dom är så coola när dom står och röker å jag bara hatar dom helt enkelt.





Kommentarer
Postat av: ronja

hehe, förlåt för jag sa att du visade rumpan sandrus (a)

2009-05-27 @ 19:54:50
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0