Lördag

Börjar med en sammanfattning av helgen:

Lördag:
Marie bjöd oss alla på frukost. Jag åt en räkmacka, mkt mumsigt om jag får säga det själv :p
Sen åkte bejbi, jag och Marie hem till pappa för det första kalaset för lillasystern.
Där träffade vi släkten och lilla söta Ronja va oxå där! Där blev det disskutioner om allt ifrån analsex till politik.
Jag hade inte tänkt dricka någon alls men av någon konstig anledning råkade det stå en blacktower på bordet till middagen. Som föresten faktiskt var det godaste jag ätit på länge.
Sen fortsatte alkoholintaget av sej själv och jag och Marie han öppna både av vinflaska till och ett antal cider innan det var dags att sätta sej i bilen och åka hem.

Hemma fortsatte vi kvällen med servera bejbi öl och öpnna varsin vinflaska till.
Sen kom Kim förbi och vi satt och mös på balkongen innan Kimpan körde in oss till stan.
Där blev det olearys jag var var varnsinnig för en brud hällde en drink över mej (även bejbi fick endel över sej)
Om inte bejbi hållt i mej hade jag nog hmanat i mitt livs andra slagsmål :p

Iaf hade jag hunnit lugna ner mej efter ett antal cigg och sen blev resten av kvällen lyckad.
Den avslutades genom en gyrostallrik på balkongen innan jag ramlade i säng.
Medans bejbi var gullig och tog med Kim och Dixie ut och kissade :p





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0