Söndag

Vi sov länge. Sen var det dags att stressa så vi var iordning innan mamma å Roger kom, så vi kunde ta oss till kalas nummer två.
Vi blev fast på ölandsbron ett bra tag eftersom det hänt en olycka.
Iaf fick ja faktiskt gå på ölandsbron för första gången i mitt liv.

Vi (bejbi) ordnade iaf en present och det verkade som lillasystern blev lycklig iaf.
Kalas nummer två var hemma hos mormor så då fick vi träffa restan av släkten.
Vi blev bjudna på god mat igen (jag kommer snart vara uppe i 100 kilos klassen)
sen följde vi med "barnen" ut till lekplatsen och lekte på lekplatsen.
Vi lekte mest med Wilma :)
Sen blev det tårta (jag var iaf duktig och åt inget utav den) sen åkte vi hem och vilades oss några timmar.

Efter vi vilat så fixade bejbi vindruvor, melon, ost och kex som han hade dukat på balkongen.
Kan man ha en bättre pojkvän?
Såå jag, Virro, Bejbi och Kexet spelade yatzi och snackade skit på balkongen.
Det var mysigt <3
Virro vann yatzin med massa massa poäng (undra om det hade å göra med att hon skrev)
sen spelade vi lite shadow buffer innan det var dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0