Köttfärssås, marknad, tacos

Igår var vi hemma hos Kimpan och blev bjudna på köttfärssås.
Den blev precis lika god som jag visste att den skulle bli :D
Medans Kim lagade maten spelade jag, bejbi och Marie tvspel.
Vi var inte så hjälpsamma :p
Sen kollade vi på hockeyn!
Sverige vann så alla vart nöjda :p

Idag ska jag snart iväg och äta lunch med mormorn.
Sen ska jag till Nybro och gå på marknad.
Det känns som om bejbi och jag inte kommer hinna gå alls på markanden ihop.
Jag är såå besviken, för det är liksom meningen att man ska gå på marknad med sin pojkvän :(
Men jag får väl gå själv i år igen, det är jue inte som det är nått ovanligt för det har jag gjort dom senaste 5 åren eller nått.

IKväll blir det iaf tacokväll hos Anders och Caroline, jag ska dricka lite vin oxå var planen.
Imorgon hoppasjag på att få dricka lite vin hos Emelie!

Pusssss

Mat fixaren

Tv-spels spelarna :p

Maten <3

Kommentarer
Postat av: Kimpan

Usch vilken äcklig köttfärssås det var, blö. Tur att det var trevligt sällskap iaf! :P

2009-05-11 @ 00:01:48
URL: http://kenpaisimmu.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0