Grilling hos Yoyo

Igår tog jag tåget till Nybro och träffade SötMaalin och Jossejävel :p
Vi gick en runda på kupan faktiskt, jag blev chockad att Maalin ville va där.
Sen gick vi hem till Joss och försökte städa lite för hon skulle få besök.
Ida och Yohana kom dit så jag bestämde mej för att åka med hem till henne och grilla.

Jag fick se deras nya hus och det var jätte mysigt!!
Sen kom Caroline, Johan och Anders oc då blev det dags för mat och killarna drack öl.
Efter maten gick jag och Yoyo en runda med hundarna medans pojkarna sköt med luftgevärr..
Jag provade en gång och träffade faktiskt :p
Sen kom bejbi och det blev lite kubb och grejer innan det var dags att åka hem.
Jag spelade fisk spelet: http://www.popcap.com/games/free/insaniquarium?mid=insaniquarium_pcweb_en_full
Sen var det dags att sova.
Älskling har varit uppe och donat inatt och jag har drömt mardrömmar så jag kan inte påstå att jag sovit särskilt bra..


Älsklings Yohana
'
Anders                               Jsg och yoyo          Anders och Carro

Johan                                  Daniel                      Bejbi

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0