Digestivekex

Somnade ganska sent igår.
Bejbi kom väl hem runt halv ett och då ville vi jue pussas lite innan det var dags att sova.
Klockan åtta imorse drog han till jobbet igen.
Jag tycker synd om bejbi som jobbade så pass länge igår.
Han borde va hyfsat trött idag kan man tycka :p

Det blir iaf köttfärssås hos Kim i eftermiddag.
Marie ska oxå dit så jag ser det lite som en dubbeldejt :p
Det ska bli både gott och mysigt iaf :p

Just nu deppar jag lite eftersom våra digestivekex är slut..
Eftersom jag inte äter varken godis eller kakór denna månaden så har dom blivit nått av mitt nya beroende :p

ajja hörs sen när jag har nått mer att säga.
Puss och Love/
                             Sandra


Brossan Kim och jag <3


Kommentarer
Postat av: Jessica

Du har ju en affär precis utanför :)

2009-05-07 @ 14:21:13
URL: http://anewworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0