Bakiiiis

Idag vaknade jag bakis som fan vid klockan halv åtta eller nått.
Ida å Joss va gulliga och körde mej till bejbi.
Det är alltid skönast och vara bakis hemma.
Väckte bejbi vid åtta genom att plinga på dörren ett antal gånger.
Kröp ner i sängen som somnade några timmar till.

Vid halv elva gick vi upp och jag gjorde frukost:
pannkakor, ägg, mackor och juice.
Efter vi ätit vilade vi ett tag tills det blev bråttom att hinna till systemet.
Bejbi köpte mej en flaska vin så ikväll ska vi till Andreas och titta på Eurovision.
Nu är bejbi och spelar fotbollsmatch och jag ska nog sova en timme innan jag börjar fixa mej å disken :p

pussar
Sandra

Såhär såg jag ut imorse när jag väntade på Ida och Joss :p


Sen en bild på mina blommar jag fått av bejbi.
(dom är massa gånger finare i verkligenheten än vad dom ser ut på bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0