Minisemester

Nu är vi hemma ifrån våran minisemester.
I måndags runt två tiden åkte jag, bejbi, Andreas och Hanna till Andreas stuga där vi frillade, spelade kubb, drack vin och dom andra (som är lite tuffa) åkte kajak, satt framför brasan och hade mysigt gjorde vi oxå.
Det var helt underbart väder och det enda som förstörde min kväll endel var att jag råkade tappa Andreas kamera i sjön när jag skulle fota han och Hanna när dom paddlade..

Dan efter tillbringades på Liseberg.
Bejbi åkte alla karuseller vi andra åkte fast han inte tyckte det var världens roligaste :p
Jag kan säga att det var en underbar liten semester!
Tack bejbi för du är underbar och bjöd mej på en sån fin resa.
Tack Andreas och Hanna för ett underbart sällskap <3


Tjejerna fick såklart fixa i köket

Grabbarna sköte grillningen

Mat :)

Här är dom som förlorade stort i kubben

Kramkalas innan kajakturen :p


Fortsättning följer med Lisebergsbilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0