Uppdatering om helgen (lördag)

Vi gick upp tidigt för att köra Esse till jobbet,
sen åkte vi hem och sov till klockan tolv.
Jag fixade mej lite och sen åkte vi ner till stan.
Bejbi röstade, bjöd mej på lunch och sen hittade vi lite nya kläder till honom.
Vi hälsade på Amper på sjukhuset.
Det var skönt att han verkade pigg iaf :)

Sen åkte jag och bejbi hem och tänkte sova en timme.
Vakande vid åtta å vi missade att ta oss till Oskars fest.
Jag som hade sett fram emot de så mkt!!
Men iaf så fixade jag mej och sen satt vi på balkongen och pratade och drack bara vi.
Vi satt faktiskt inte helt tysta utan vi kunde prata med varndra (tack för alkohol) :p

Sen åkte vi bussen ner till stan och vi började kvällen med att träffa Johan på km.
Jag blev uppraggad av en bebis som berättader att jag var sjukt vacker.
Jag berättade för honom att jag var en gammal tant sen sprang jag

Efter några drinkar mötte vi Marie.
Hon var lika söt som vanligt!
Vi gick ner på The rock en runda men eftersom det luktar kiss där så tyckte vi att olearys var bättre.
Sen dansade vi, åkte på efterfest hos Emelie en stund och sen promenerade vi hem.

Vi gick förbi shell och handlade lite färdkost.
Bejbi var elak emot mej på vägen hem så jag blev ledsen och tänkte gå hem till Emelie igen.
Men det löste sej och vid sex tiden var vi hemma och kröp i säng.

Johan hittade ett par väldigt fula solglasögon på vägen hem.
Det enda kort jag har ifrån kvällen är på honom när han har dom på sej :p


Kommentarer
Postat av: Marie

DU är söt! <3

2009-06-08 @ 19:21:35
URL: http://sushiberoende.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0