Uppdatering om helgen (fredag)

Lite uppdatering om helgen:

Fredag
Försökte få tag i mormor så vi kunde träffas tidigare så jag hann ´titta när Julia gick ut.
Tyvärr så var han och tränade så vi träffades ändå i stan vid halv ett.
Åt kinabuffe på stationen och sen hittade vi ett busskort till mej.
Jag köpte även ett par jeansleggings (som jag sa att jag alrig skulle kunna ha på mej)
Sen åkte jag hem och städade och diskade innan bejbi kom hem så vi kunde åka till urshult.
Åkte förbi Nybro och hämtade syster och handlade på systemet.

Framme i Urshult blev det mat och bål.
Jag drack inte så mkt men lillasystern var allt lite full.
Iaf kom vi i säng ganska tidigt :)


Syster

bejbi                                  Ess, jennifer, adam        Jag var jue glad iaf


Kommentarer
Postat av: maalin

jag vill ha jeansleggins........ ge mig!

2009-06-08 @ 14:51:06
URL: http://maalinmedm.blogspot.com
Postat av: ronja

jeansleggings is the shiet!

2009-06-09 @ 17:58:39
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0