Trött och arg men snart glad

Jag är ganska arg på min kära man.
Eftersom han dissar mej för sin fotboll ikväll som vanligt,
var det minsta man kunde begära att han kunde va lite gulliga innan han åkte.
Det var han iaf inte!
Dessutom är jag trött och överkänslig, dels för att jag inte är van att jobba och dels för att jag gick upp klockan kvart över fem idag.
Man kan liksom samanfatta det till att jag är känslig pga att jag är över trött.

Ska följa med John och Kim hem till Amper ikväll iaf, ska öpnna en flaska vin å bli glad och trevlig.
Vad kan bättre göra en glad än trevligt sällskap och en flaska black tower liksom ;)
Jag tror bejbi hämtar mej efter sin fotboll sen.
Hoppas på att få sova hyfsat tidigt ikväll, så jag blir pigg och glad imorgon.

Nu ska jag gå en runda med Dixie i det oerhört vackra vädret :p

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0