Shopping och vin

Igår kom Maalin och Joss och hämtade mej för vi skulle åka in till stan.
Maalin hittade en jätte fin klänning, jag är avundsjuk :p
När vi fikat och och handllat färdigt skulle vi gå till bilen.
Då började det hagla som fan.
Vi fick stå och gömma oss men sen bestämde vi oss för att springa till bilen.
Problemet var att Malin har ont i sin ena fot så hon kunde inte springa..
Men tillslut lyckades vi iaf ta oss till bilen och bege oss till Nybro.

Vi lämnade av Maalin, gick på systemet, fixade cigg och sen åkte vi till ridskolan och träffade Samantha.
Jag har inte varit på ridskolan på typ 100 år, man blev så nostalgisk.
Ibland längtar jag tillbaka till den tiden när hästarna var det viktigaste i livet.

Iaf hade vi tillslut fixat allt så vi kunde åka hem till Joss och dricka lite vin.
Kim, Anders och  Caroline kom över och det blev en riktigt mysig kväll.
Skämt blandat med seriösare diskutioner.
Jocke kom hem efter en stund och var med å umgicks.
Tack alla för en bra kväll, ni är underbara <3

Bejbi och Andreas var sååå gulliga och hämtade mej!

Idag längtar jag mer än vanligt efter att bejbi ska komma hem,
 för han har lovat att vi ska hitta på något rolig!

:)


Kommentarer
Postat av: fatou

kolla in min blogg, och kommentera gärna :)

2009-06-04 @ 16:03:37
URL: http://ddiabys.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt bra med dig? nice blogg! :D

2009-06-04 @ 16:56:56
URL: http://bellesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0