Sandra hissar/dissar

Sandra hissar

1. Sommaren
Nu är vi inne i juni och det betyder att det är sommar nu!
Det är underbart och jag ska njuta av varje sekund av sommaren!!

2. Min Mamma
Man ska inte bara uppskatta sin mamma på morsdag utan alltid.
Jag är dålig på att säga och visa de men jag tycker min mamma är den bästa!!
LOVE U MAMSEN!


Sandra dissar:

1. Mitt schema:
Jag hade inte brytt mej så mkt om det inte va så att jag åkt på att jobba hela midsommar. Midsommar som liksom är min favorit högtid av alla högtider på hela året! Då ska man jue inte behöva jobba liksom!

Att det alltid är någon i ens umgängeskrets som är ledsen
Man kan inte vara glad fullt ut om någon man bryr sej om är ledsen.
Varför kunde inte alla få vara lyckliga den här sommaren?
Det hade jag velat iaf!

Kommentarer
Postat av: ronja

haha okej, vad tråkiga ni är!:D hade ni roligt där då?

ja, jag hade jätteroligt:D

2009-06-03 @ 10:12:16
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Man får väll mer betalt på midsommar?

2009-06-03 @ 19:39:22
URL: http://anewworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0