Kurs

Nu har jag äntligen kommit hem ifrån kursen jag var på idag.
Massa information har man fått och man blir så trött av att sitta och lyssna en hel dag.
Hoppas på att bejbi kommer hem snart så vi kan hitta på nått roligt.

Imorgon blir det första dagen på jobbet då jag går själv.
Det är ganska segt att jag missar fira midsommar, men det ger iaf hyfsat med pengar att jobba storhelg så det är väl bara att se glad ut antar jag :p
Iaf så är jag lite nervös men jag hoppas att det går bra :)

Fick en blomma av bejbi igår när jag mötte honom efter jobbet.
Jag tror jag har världens bästa pojkvän faktiskt <3

Det är jue inte en särskilt sexig bild men what ever :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0