Bara massa jobb

Kan jue inte säga att det gick jätte bra på jobbet igår.
Jag jobbade med en nervös kvinna som inte kunde så mkt om hur det var på vår avdelning.
Men iaf hade vi nästan alla i säng när natten kom och jag hann med bussen även om jag fick springa till den.

Bejbi var gullig och mötte mej vid busshållsplatsen.
Vi gick till macken och köpte en glass som vi delade på och en drickyoggi till mej <3
Sen hämtade vi bejbis cykel och sen gick vi hem och gick en runda med Dixie.
Efter de spelade vi backpacker 3 en stund innan vi sov.

Självklart vakande jag av att bejbi gick till jobbet idag igen.
Jag hade egentligen behövt sova några timmar till så jag orkar med kvällen.
Jobbar mellan halv två och halv tio och sen börjar jag kvart över sju imorgon.
Så jag lär va hyfsat tröttt på fredagskvällen om ja inte lyckas sova en stund till.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du får inte vara trött på lördagkväll :)

2009-06-25 @ 22:34:13
URL: http://anewworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0