Vallen

Middagen hos Andreas blev god faktiskt.
Bejbi gjorde inbakad fläskfile och jag gjorde klyftpotatis och sallad.
Yohana och Daniel kom dit så Yoyo fick göra såsen eftersom hon är kocken i gänget :)

Andreas bjöd på dom farliga mjölkdrinkarna som är så goda.
Men denna gången stod jag iaf på benen hela kvällen.

När klockan blev ungefär tolv bestämde vi oss för att åka ner och kolla lädet på stan.
Men eftersom Yohana uppmärksammade oss på att det bara var skabbiga människor där bestämde vi oss för att gå till Vallen istället.
Vallen är lätt mitt favoritställe i kalmar.
Man kan liksom dansa ute och dom spelar sån töntmusik som jag gillar :p
Där träffade vi Joakim, det var så kul att träffa honom!
Jag har inte sett han på hur länge som helst liksom..
Sen kom Kimpan och John oxå så resten av kvällen bestod av dans.
Det var rätt lite folk ute men det var faktiskt ganska skönt :p
Jag har blivit så osocial sen jag gifte mej..

Nu ska jag snart åkaoch jobba.
Jobbar till halv tio sen blir det nog så att jag åker hem och sover :)

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Marie

"Andreas bjöd på dom farliga mjölkdrinkarna som är så goda. Men denna gången stod jag iaf på benen hela kvällen." Hahaha, bra jobbat gumman! ;)

2009-07-19 @ 19:11:54
URL: http://sushiberoende.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0