stäääda

Det var okej att titta på fotbollen igår då jag faktiskt sov hela matchen.
Sen åkte vi hem och jag fixade köket medans bejbi rensade lägenheten på skräp (sladdar. sladdar och endel andra saker) som han har sparat på i onödan.
Vi tänkte faktiskt förvandla lägenheten ifrån en lagarlokal (soptipp) till ett hem.
Vi får väl se hur det går men vi är en bit på vägen iaf.

Nu ska jag snart åka till Nybro.
Blir som sagt doktorn, fika med EmmaD och sen ska jag träffa Carro en stund.
Om nån annan vill ses så ring till "I":s telefon, den ja brukar låna :p

Bejbi har iaf lovat mej att han ska hämta mej efter han jobbbat.
Sen blir det väl så att vi åker hem och fixar lite till (vi är sååå duktiga) :p

pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0