Nu har vi varit på bio :)

Nu har vi varit på bion.
Den var bra men jag var så trött så jag höll på och somna ett antal gånger.
Träffade Veronica, Emelie och Sofus efter bion.

Lilla Virro var så gullig! Skönt att hon är hemma igen om man ska vara egoistisk.
Men andledningen till att hon var hemma igen var väl inte lika rolig :(

Imorgon ska jag sova lääänge.
Sen ska jag åka till Nybro och träffa Joss!
Äntligen!!!
Tänkte hinna träffa Virro oxå och ta reda på hur det är med henne oxå!

Nu ska jag sova :) Kanske pussas lite först :p

kisskiss <3

Kommentarer
Postat av: TucciT

hmm hänt nåt? vadå virro bor ju i kalmar? nu hänger jag inte me nåt här.. kram

2009-07-21 @ 23:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0