Min bejbi är faktiskt snäll ibland :)

Nu är jag hemma ifrån jobbet, det är snart dags att hoppa i säng så man orkar med morgondagens arbete.
Sjukt jobbigt att gå upp så himla tidigt men det är sånt man får ta antar jag..
Slutar iaf ganska tidigt imorgon så det blir nice.
Bejbi ska jue oxå köpa oss en ny bil så morgondagen borde inte kunna bli mer än perfekt :p
Kanske blir det strand oxå, huvudsaken är iaf att vi hittar på något kul ihop.
Bejbi ska planera morgondagen så det blir nog bra hoppas jag.

Just nu sitter jag och bejbi och nördar oss vid varsin dator.
Han var gullig och mötte mej vid bussen så jag slapp gå hem helt själv, tänk vilken snäll pojkvän man har :)
Våran bebis har damp och det är lite sorgligt att Dixie inte är hemma, men hon kommer på söndag iaf!

Nu hoppade mina mackor upp som bejbi gör till mej!
Han är fan bäst asså :p

NattiNatti sov gott sen <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0