Lördagen

Lördagen börjades med en resa till systemet och en runda på maxi.
Sen åkte jag och bejbi hem och spelade tv-spel några timmar innan vi åkte på kalas hos min kusin Jonathan.
Träffade mamma och Roger där och vi bestämde att jag och Bejbi ska dit och gå på marknad och kanske oxå åka med dom till Danmark imorgon.

Sen åkte vi hem och spelade tv-spel en stund till innan vi åkte på grillfest hos Ingemars kusin.
Vi kom dock en timme försent för vi hade svårt för att sluta spela.
Vi spelade kubb hos Ingemars kusin (tjejerna mot killarna) vi vann iaf :p
Efter vi varit där en stund åkte vi in till stan för att jag skulle till Harrys och möte upp Joss och Linn.
Men först hälsade vi på Amper och Kim en stund så jag följde med dom till Olearys.
Jag lyckades tjata med Kim till Harrys också!
Det var så mysigt att träffa Joss, jag hade nog kunnat sitta på prata med henne på toaletten hela kvällen men vi var jue tvugna att dansa lite oxå.

Vid två hämtade bejbi mej på stationen och vi hann bråka lite innan vi somnade :p

Bilder kommer inom kort :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0