hur vet man?

Jag har inte kunnat sova inatt.
Dels för att jag antagligen gått och fått öroninflamation (jag som verkligen behövde bli mer sjuk)
och dels för jag har legat och tänkt en massa.

Hur vet man att man har träffat den rätta?
Hur vet man att det är värt den tid man verkligen lägger på ett förhållande?
Hur ska man veta om han är lika seriös som en själv?
Hur ska man egentligen veta att han verkligen älskar än?

Jag vet att jag skulle kunna flytta hem till morbror och att jag och bejbi sen träffas när vi båda har tid.
Men asså ska jag gå tillbaka till ett så pass oseriöst förhållande??
Näe fan heller, då är det bättre och hitta någon som är redo att vara lika seriös som en själv??
Men när ens pojkvän hellre tar med sej en kompis när han ska kolla på lägenhet istället för en själv,
då är det jue nått fel.
Då känns det jue som om han inte tänkt att man ska vara tillsammans särskilt länge.
Åh det är så himla svårt att veta, undra om jag någonsin kommer få några svar.
Kanske är det dax att ta sina grejer och dra??
Men det är så svårt när man verkligen tycker om så himla mkt som jag gör.

Snälla bejbi kan du inte bara visa att det är mej du vill va med??
Jag behöver de, annars pallar jag inte mer :(

Kommentarer
Postat av: maalin

:(

2009-07-03 @ 13:35:17
URL: http://maalinmedm.blogspot.com
Postat av: Marie

åh sötnosen! önskar jag kunde göra allt bra. det är verkligen så svårt med killar ibland. hoppas du är stark nu. jag finns här om det skulle vara nåt. love you! puss

2009-07-03 @ 20:01:19
URL: http://sushiberoende.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0