Fredagen

Jag har som vanligt missat att blogga hela helgen men här kommer en redovsingen av det som hände :)

Fredagen börjades med jobb mellan 7.15 - 14.15.
Sen tog jag bussen hem och när jag kom hem var jag först ute med Dixie och sen sov jag en timme innan bejbi kom hem.
Bejbi och jag hade bestämt att vi skulle på marknaden som en tjej på jobbet sanskulle stänga vid tio. Tyvärr var den stängd klockan sju när vi kom ner på stan så det blev ingen marknad för oss.

Bejbi och jag åkte till maxi och handlade tacos istället och sen åkte vi hem och spelade tv-spel och hade myskväll.
När jag somnat ett antal gånger medans vi spelade bestämde vi oss för att sova istället :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0