efter helgen..

Uppdatering nu efter helgen då:

Fredagen spenderades hos Josse.
Det blev vin, singstar och sen blev det att kolla läget å 29 en stund.
I Lördags åkte vi hem till Amper på fest.
Det var trevligt å sen drog vi vidare till olearys.
Sen köpte min man mej en kebabtallrik som
vi fick äta utomhus eftersom efterfest annordnaren visst låst in sej i sitt rum å inte kände för att svara i telefon.
Som tur var så blev vi tillslut insläppta av en annan av lägenhetens boende.
Iaf blev det ingen super efterfest men när vi kom hem så spelade vi tvspel å jag spillde ut ungefär en liter vin på mej själv, golvet, soffan å på ren tvätt..
Jag är så duktig :p

Söndagen var lugn med mest film å självklart bakfyllepizza :)
Ikväll ska jag å lillasyster gå på bio.
Det ska bli mysigt <3

Tänkte bara tillägga att jag hatar grejer som piper!

PussPuss


Dessutom blir man jue orolig för folk.

Ja menar även om vi inte umgås särskilt mkt nu så var det ändå en gång i tiden när vi var vänner på riktigt..

Varför gör man en sån sak liksom ?
Å sen måste ja prata med min Joss ikväll..
Hon är bra på att ställa till de ibland, men hon är bra ändå!


Kommentarer
Postat av: Kimpan

Vilket alkoholmissbruk! Slösa bort vin på det sättet syrran jag är lite besviken. :::

Men det var grymt ute i Lördags! En gång till! :P

2009-01-26 @ 12:27:56
URL: http://kenpaisimmu.wordpress.com
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

haha jasså.. vi är ju för klumpiga vi.. skratt.. allt bra?

2009-01-27 @ 09:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0