Benjamin Buttons otroliga liv!

Var på bio med Lillasysterna å I igår. 
Vi såg Benjamin Buttons otroliga liv.
Den var faktiskt bra, men eftersom jag hade sååå höga förväntningar på filmen så blev man ändå lite besviken på nått konstigt sett. För jag har absolut inget å klaga på egentligen.
Igår så städade jag faktiskt I:s lägenhet.
Jag var så duktig som en hemmafru ska va :p

Hörde ett rykte om att det blir taccos å vin hos Yohana å Daniel på fredag.
Det ser vi fram emot i sånna fall :D

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt att jag ej höga förväntningar på filmen...antar att jag är inne i en känslig gråtperiod så de va nog därför ja tyckte filmen va sjukt bra och allt de där... förlåt.puss

2009-01-28 @ 19:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0