Menskopp

Nu kommer ett till sånt där meningslöst inlägg..
Men ja har inget bättre för mej.

Asså jag hittade min kusins gamla Frida tidning här så jag bläddradelite i den.
Å då hittar ja nått om en så kallas Menskopp.
Det är typ som en tampong men den kan tydligen tvättas å återanvändas i upp till tio år.
Asåå det är väl bra, det är jue miljövänligt men ärligt.
Hur äckligt är det inte. Använda samma mensskydd i tio år.
När blää asså!
Mens är liksom äckligt!
Bättre å göra andra saker för miljön om mn nu vill än att använda samma "tampong" i tio år.
Det är iaf min åsikt :p

Ajja intresseklubben antecknar säkert :p

Pusss

Här är en bild på grejen om nu nån vill se :p

Kommentarer
Postat av: maalin med två a

fy faan....=( usch

2009-02-12 @ 22:26:02
URL: http://maalinmedm.blogspot.com
Postat av: maalin med två a

vad händer om man sover? antar att man ska trycka upp den inne i sig ?? men alltså om de rinner över då ? bläu..ska aldrig testa... fan fan fan..usch

2009-02-12 @ 22:27:36
URL: http://maalinmedm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0