Maalins Fest å annat trevligt :p

Det var trevligt hos Malin igår.

Eftersom jag misstog mej och trodde att systemet i färjestaden stängde vid 7

(vilket det tydligen gör alla vardagar utom fredagar) så fick ja ingen dricka köpt.

Men eftersom Josse min ängel vet hur klantig jag är så hade hon handlat extra vin till mej.

Tack love!!


Iaf var det både runktävlingar å singstar å självklart underbara människor där.

Älskling Emma var där en stund oxå, första gången på flera månader som hon är hemma.

Hon hade nya killen med sej, han såg inte alls ut som ja trodde men iaf så verkade han trevlig.

Iaf tog vi taxi hem framåt två å då var det skönt att krypa i säng.

Jag har blivit en värdelös efterfestare nu förtiden. SKÄRPNING SANDRA!


Idag ska vi mötas på Amigo (Nybros helt klart bästa pizzeria) klockan ett och käka bakismat.

Jag ska äta kebabrulle med extra lök och extra sås.. Å va jag längtar!

Sen vet ja inte vad som händer ikväll men det är jue sånt som brukar lösa sej.


ajja Puss på er få människor som läser det här.

Ni är bäst <3

PUSSS


Kommentarer
Postat av: maalin med två a

jag är en av få =) tack för att ni kom

2009-02-21 @ 18:02:36
URL: http://maalinmedm.blogspot.com
Postat av: Kimpan

Jag också då! :D

Ja jag känner inte igen dig längre Sandra, du har itne varit med och efterfestat på hunnra år känns det som :(

2009-02-22 @ 15:15:15
URL: http://kenpaisimmu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0