Barbie 50 år

Tänkte börja med att säga Grattis till Josse.
Det är nämligen så att Barbie fyller 50 idag å eftersom man nästan kan påstå
att Josse är nybros barbie så är det inte mer än rätt!
Vår svensk(a)lärare Moa kallade oss Cindy och Barbie och det var Joss som var barbie :p
Ska se om ja hittar några bilder hemma sen där man riktigt kan se likheten :D

Min andra punkt att ta upp på bloggen är att det är alla hjärtansdag snart!
Å jag tycker att det är väldigt dålig stil att vissa ska jobba på just denna dag.
Den är jue liksom nästan lika viktig som julafton.
Dessutom kan det va så att nån viss person även ska vara borta på en annan persons födelsedag.
Noll poäng där kanske?

Det sista ja tänkte skriva var att ja älskar ballerinakex :P

PussåPussåsånt


Kommentarer
Postat av: josss

Åh thääääck. Tänk att jag glömt bort min egen födelsedsag :P



YEs, det är lätt noll poäng för det.

älskar dej.

2009-02-05 @ 19:06:51
URL: http://throughpinkeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0