Vilse i kalmar

Jag följde lillasyster till skolan idag, det är hennes första dag.
Jag är ganska avundsjuk för att det inte är jag som ska börja.
Men sånt är livet..

Iaf så hittade vi först inte vart hon skulle vara.
Som tur är hittade vi en tjej som skulle till samma ställ så det gick bra ändå.
När jag skulle gå hem så gick jag typ vilse.
Jag hatar kalmar, hittar liksom ingensanns här :(
Bejbi jobbar hemifrån idag så han fick åka och hämta mej så jag kom hem och inte villade bort mej ännu mer.
Han är bäst <3

Vid ett ska jag möta mormor på stan och hämta min lön och sen ska vi fixa ett legg till mej.

Nu ska jag iaf läsa lite bloggar innan ja hoppar in i duschen.

KissKiss


Kommentarer
Postat av: ronja

åååh, ditt blonda hår är så fint:) fast det bruna är också jättefint!:)

2009-08-31 @ 18:27:46
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0