Stekning på stan och fest hos Samatha

Igår på förmiddagen ringde Kim och frågade om jag ville steka på stan ihop med han och Johan.
Det ville ja såklart, så jag fixade mej och sen hämtade dom mej.
Först åkte vi till Amper för dom skulle käka sina luchlådor (vuxenpoäng ggr 20)
sen gick vi till ett fik och satte oss och stekte i solen :p

När vi tyckte att det blev för varmt gick vi på HM, brossan köpte sej en t-shirt och Johan köpte ett bar byxor och en t-shirt.
Sen träffade vi Daniel och gick och satte oss och fikade igen, efter en stund kom Yoyo och Johan drog för han skulle till jobbet.

När Yoyo och Daniel druckit upp sitt kaffe åkte dom vidare (daniel skulle nämligen tatuera sej) så Kim bjöd mej på en glass och sen gick vi på en promenad till slottsparken.

När vi gått en runda ringer John och vill gå på stan så det blir en runda till på stan.
Vid halv fyra åker John och Kim tillbaka till Torsås och jag går för att möta bejbi på jobbet.
Vi bestämde oss för att åka till 4 kök och käka med Yoyo och Daniel som är där.
Jag åt en mkt god natchostallrik :)

Sen åker jag å Yohana på fest hos Samantha medans bejbi och Daniel åker hem till Anders och spelar tv-spel.
Vet inte vad jag ska skriva om Samanthas fest egentligen, men ja.. det var väl trevligt.
Vid tio tiden åker vi iaf hem och jag blir avsläppt utanför Anders så jag kan åka med bejbi hem till vår lägenhet.

När vi kommer hem myser jag och bejbi en stund innan det är dags att sova <3

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Taaack =)

2009-08-26 @ 11:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0