Nya Ernesto och byttan

Efter vi legat vi havet hela dagen åkte vi och duschade och fixade oss.
Sen åkte vi in till kalmar eftersom det var Rixfm festivalen.
Fast vi gick och åt på nya Ernesto.
det var faktiskt helt okej mat.
När vi ätit klart mötte vi upp Petter och sen gick vi och stekte på byttan.
Träffade lite bekanta och hängde där och drack någon drink och en cider innan vi åke hem och sov.
Vi missade efterfesten med Danny, det var jue lite synd för han är ganska snygg om man säger så :p

Bejbi och Daniel

Yoyo och Jag (vi är inte så fulla som det ser ut)

Jag är så sexig :p

Petter och Daniel på byttan

Danne steker (det är så man beter sej på byttan)

min bejbi och petters (gamla??) tjej

bejbi och jag hade bråkat lite på kvällen men sen var han ute och plockade blommor till mej.
Så vi blev sams igen ganska fort <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0