fotboll

Igår var till att börja med en ganska seg dag.
Vi låg i sängen och myste länge innan vi tyckte vi var tvugna att gå upp och fixa oss.
Sen kom Kim och vi åkte med honom ner på stan och dom åt på Thai taste.
Sen åkte vi hem och fixade lite inna jag och Kim tog bejbis bil till Nybro och träffade min Josse.
Det blev lite kaffe (till dom vuxna) och lite mysigt prat på balkongen innan vi åkte till statoil och köpte fika.
Vi skulle nämligen åka och titta på när bejbi spelade fotboll, pch d¨måste man ha fika.
Det har vi lärt av oss av Josses mamma :)

Så vi åt massa kakor, Kim och Joss drack äckligt kaffe, vi uppdaterade varandra om vad som hänt på senaste tiden och tittade på fotboll.
Bejbis lag var duktiga och vann så vi var nöjda med matchen (han var också nöjd, vilket var det viktigaste)
Sen åkte vi och lämnade av Josse. Vi kramades lite i bilen eftersom han drar nu ända tills på måndag.
Hom är iaf alltid den bästa även om hon är långt borta <3

Sen´åkte vihem till Yoyo och jag kramades lite med henne innan vi åkte hem och pussades en stund innan det var dags att sova :)

Idag blir det till att städa lite innan ja ska jobba vid halv fyra

PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: ronja

jag träffade minsann josse i helgen!:)

2009-08-04 @ 11:56:43
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Vad trevligt med mycket kramande och pussande. ;D

2009-08-04 @ 16:49:50
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0