Fotboll

Igår följde jag med och tittade när bejbi spelade fotboll.
Det var inte så tråkigt som jag trodde det skulle va och jag träffade en ny kompis.
Hon hette Isabell och var elva år, varför älskar alla barn mej?
Det är alltid så vart jag än är. Tur att ja gillar barn då..

Iaf var bejbi super duktig och han lag vann med 5-2 tror ja de va.
Efter fotbollen åkte jag och hämtade min lönelapp iNybro.
Var i "min" lägenhet för sista gången och det var faktiskt sorgligt.
Känns på nått sett som jag sviker min stad genom att flytta till kalmar.
Jag lämande in nycklen till hsb så nu är min singel period slut på riktigt.
När jag jag sambo for ever <3
Det är jue inte dåligt det heller när man får bo ihop  med världens bästa kille <3

Iaf, efer jag lämnat nycklen åkte vi och köpte en kebebrulle på Amigo att dela på (världens bästa kebebrulle skulle ja dessutom vilja påstå att det är)
Rullen delade vi på hemma hos Anders och Caroline innen vi åkte hem till oss.

Bejbi har varit så mysig att sova med i natt och legat och pussat mej i nacken å sakt massa fina saker!
Han är verkligen den bästa som finns!!!

kisskiss <3<3

Kommentarer
Postat av: "I"

Nej du är den bästa som finns! Nu ska du bara lära dig att hitta i kalmar ;)

Love you!

2009-08-28 @ 10:52:54
Postat av: TucciT'

låter helt underbart :D

2009-08-28 @ 22:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0