valborg är planerad

jag är så nöjd! Jag såg precis på facebook att våra kära planerare för förvalborg äntligen har kommit på vad vi ska göra! Jag tror faktiskt det kan bli riktigt trevligt :)
Ni är duktiga ni :p


Igår var jag och hälsade på Joss. Hon var stressad, och jag tyckte såå synd om henne där hon satt och pratade med sej själv. Älskling du får ta det lite lugnt <3
Iaf fick jag min väldigt fula utväxt gärgad och det var så skönt att bli av med den :)

Idag ska jag tydligen tvätta. Det är inte det bästa jag vet men nu har varken jag eller bejbi några rena kläder kvar.
Hinner ändå bara tvätta två maskiner om allt ska hinna torka.

Ajja.. Puss p sånt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0