Utmaning

Jag utmanar er nu!

SötMaalin utmanade mej och sen skällde hon på mej idag för jag inte gjort utmaningen än.
Så här kommer den :)

Fyra tv-program jag brukar se:
*Vänner
*Våra bästa år..hehe
*Simpson
*Ugly Betty

Fyra saker jag gjorde igår:
*Sov :)
*Var på Citygross och handlade
*Pussades
*Promenerade med Dixie


Fyra saker som står på min önskelista:
*Att alla som betyder något ska få vara lyckliga
*PENGAR
*Ha en lika rolig sommar som studentsommaren
*En bebis :) (snodde denna ifrån Malin)


Fyra saker jag avskyr:
*Bråka (fast på skoj är det kul)
*Att vara fattig
*Att inte veta va jag vill göra med mitt liv 0
*En speciell städerska


Fyra saker jag tycker om att göra:
*Vara med mina älsklingar
*Festa
*"kramas"
*Tönta mej


Fyra saker jag åt igår:
*Tacos
*Mackor med sylt på
*Godis
*åh jag åt inget mer tyfvärr


Fyra namn jag skulle döpa mina barn till (förutom de jag redan har):
*Jessica (synd att min syster redan har snott namnet)
*Isabell
*Ramsus
*Pontus


Fyra jobb jag skulle vilja ha:
*Förskolelärare
*Jobba i klädbutik
*Nått med djur
*Fröken


Fyra snabbmatsställen jag gillar:
*Amigo
*Burker king
*Gamla fyrkanten
*McD


Fyra personer jag ringer eller smsar nästan varje dag: (hah msnar med får jag väl säga då)
*Kimpan
*Lillasyster
*Mamma
*Josse (även om det inte är lika ofta nu)


Fyra personer jag utmanar / skickar vidare till:
*Josse
*Kimpan
*Lillasystern
*Therese Aden :p

Kommentarer
Postat av: Kimpan

Fan skulle du utmana mig för?! :( :D

2009-04-22 @ 20:05:26
URL: http://kenpaisimmu.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0