:)

Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Du får inte skriva samma svar två gånger


1. Vad heter du? Sandra

2. Ett ord på fyra bokstäver: sova, vilket är min favorit sysselsättning

3. Flicknamn:  Stina, det heter jue iaf mammas ena hund

4. Pojknamn: Sverker, det kommer jag aldrig döpa mitt barn till

5. Yrke: Sotare jag har fått för mej att sånna är ganska sexiga?

6. Färg: Svart

7. Klädesplagg: strumpor, nästan det bästa plagget som finns om man tänker efter eftersom fötter är så äckliga

8. Mat: snabb makaroner. det går jue iaf snabbt, det hör man på namnet

9. Sak i badrummet: shampoo

10. Land: Sverige :D

11. En orsak att vara sen: sovit, det brukar vara min ursäkt iaf

12. Något man skriker: Stanna, om man tappar Dixies koppel

13. Film: shrek är jue faktiskt bra

14. Något man dricker: Saft, iaf om man är på barnkalas

15. Band: Spicegirls, å vad jag älskade dom när jag var liten!

16. Djur: Snigel, blääää

17. Gatunamn: Sveavägen, åh vad länge sen det var man bodde där

18. Bil: Saab?

19. Sång: Snart tystnar musiken, sista dansen på vallen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0