Fikabesök och Chokladpudding

Igår hade jag först syster och pappa på fikabesök.
Sen kom brossan och drack kaffe och rökte med mej.
Alltid lika trevligt att träffa familjen :p

Näe bejbi kom hem åkte vi till maxi och handlade.
Sen lagande jah klyftpotatis, lövbiff, sallad och beanesås medans bejbi vilade sej en stund.
Efter vi vart ute med hunden tittade vi på reprisen av "så ska det låta" och bejbi fixade chokladpudding till oss.
Sen tittade vi på film men jag var trött och somande ganska fort.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Antingen drar jag till Nybro om någon har tid att leka,
annars så tänkte jag kanske sätta mej på en buss till Torsås.
A vi får väl se, allt kan hända :p

Puss-puss




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0