Boooring

1. Vad heter du? Sandra Ingrid Cecilia Franzén2.
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
Inte Ingrid iaf
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Jag tror pappa ville att jag skulle heta Angelica
4. Vilket stjärntecken är du? Fish :p
5. Vilken årgång är du? 1986
6. Vart bor du? Egentligen hemma men för det mesta hos bejbi
7. Bott utomlands? 2 veckor på kreta?
8. Flyttat antal gånger? 5
9. Vart skulle du vilja bo? Grekland
10. Vad vill du bli när du blir äldre? mamma?

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 173 cm kanske?
2. Hårfärg och frisyr? Brunt
3. Ögonfärg? Bruna
4. Mest nöjd med? hmm ingen aning, ögonen kanske
5. Minst nöjd med? näsan
6. Skostorlek? 38
7. Glasögon? borde ha
8. Har du några piercingar/tatueringar? Nej

FAVORITER
1. Filmer? Dirty Dancing
2. Låtar? åh svårt, åt samma håll med Lars Winnerbäck kanske
3. Årstider? Sommar
4. Mat/dryck? Tacos/oboy
5. Djur? Dixie <3
6. Färg? Rosa, vit
7. Parfym? Naomi cambell den där gamla, tror inte den heter nått mer :p
8. Tv-program? asså aa våra bästa år då.. För det är det enda jag tittar på typ :p
9. Ämne i skolan? Svenska
10. Sysselsättning? hahaha sover mest

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? En brun :p
2. Vad använder du just nu för skor? Vit/rosa fjortisskor
3. Favoritfärg på kläder? å svart då
4. Favoritmaterial på kläder? denim :p
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? nya skor, nya linnen, nya känningarl nya jens
6. Favoritaffärer? H&M, gina, vila,
7. För hur mycket köper du kläder för i månaden? Inte mkt alls för tillfället :p
8. Favoritmärke? jaduu
9. Vad har du för byxstorlek? 27
10. Vad har du för tröjstorlek? S

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? hmm jag bor i en etta
2. Vilken färg på tapeterna? Vitt
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? olika :p
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Soffan <3
5. Vad vill du ändra där inne? hmm allt typ
6. Vad har du där inne av följande:
a) tv? Ja
b) video/dvd? Bara dvd
c) dator? Japp
d) stereo? näe
e) telefon? näe
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Träd
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? bejbi, Josse, Dixie
10. Favoritpryl i rummet? Soffan

BLANDAT
1. Vad heter din gudmor? Brigit
2. Var har du i din:
a) jackficka just nu?  en tändare
b) handväska eller liknande just nu? hmm min mp3 tror jag iaf :p
3. Vad är du beroende av? bejbi, mina vänner
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Ingen
6. Vad tror du på? Kärleken?
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Jag antar att jag är kristen?
8. Vad köpte du senast? åh cigg tyvärr
9. Har du nåt husdjur? En Dixie
10. Vad bor du i?  lägenhet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0