Sola

Ikväll blir det tydligen fotboll här iaf.
Kim och John kommer å ska förfesta å så.
Jag antar att jag kan dricka vin och kolla på facebook medans ndet håller på.
Sen är det meningen att vi ska gå ut.
Jag är sjukt sugen men problemet är jue att jag har legget i Nybro.
Undra om man ska orka ta tåget fram och tillbaka bara pga att hämta de.
Ja får fundera en stund på saken ute i solen.
Har solat en liten stund innan idag och det var sjukt skönt.
Bejbi kallade mej för lyxhustru.
Kanska om jag haft någon som serverat drinkar och smörjt in mej på ryggen :p

Ajja ut i solen en stund till :)
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Kimpan

Klart du orkar, kommer ju bli grymt! Fast å andra sidan så har dom nog inte så stor koll på KM. :D

2009-04-01 @ 15:25:19
URL: http://kenpaisimmu.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0