Shoppat

Nu har jag hunnit med alla planerna för idag :p
Vi åt mat med mormor på Zorbas.
Det var nice å kusin Jonte var med och hämtade dricka till mej när jag behövde :)

Sen var jag och shoppade med lillasyster och Jossejävel <3
Jag köpte massa nytt smink och sen råkade jag köpa mej att par vita fjortisjeans med hål i.
Fan det som var meningen att jag skulle köpt skor.
Ajja jag älskar mina byxor iaf :p

Jag tvingade Josse att prova en ultraful klänning.
Bild kommer så fort jag fått henne att skicka dom till mej.
Annars köpte hon fula byxor oxå.
Eller dom var iaf inte riktigt i min smak som mamma skulle ha sagt :p

Esse handlade kläder till hennes utgång imorgon.
Dom var iaf inte fula :p

Nu ska jag nog vila en stund å hoppas att mitt iaf bättre humör håller i sej ett tag till.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0