Scream

Jag satte och tittade lite på ginza.
Där hittade jag Scream!
Åh va länge sen det var jag såg den filmen!
Tur att jag var liten och oskyldig då så jag överlevde att se den.
Jag borde vara ganska död om jag såg den nu.

Ensam hemma?
 Vad du än gör;
öppna inte dörren,
svara inte i telefonen
och fråga aldrig  någonsin om det är någon där...

Du vet väl att det finns speciella regler du måste följa för att överleva en skräckfilm.
1. Du måste vara oskuld.
2. Du får inte dricka sprit eller ta droger.
3. Och du får inte under några som helst villkor säga: "Jag är snart tillbaka..."


Kommentarer
Postat av: "I"

Jag tror inte jag överlever isf....

2009-04-21 @ 12:46:59
Postat av: Andreas

Det gör jag!

2009-04-21 @ 12:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0