Gyros och tvspel

Igår så var jag och bejbi ute på promenad med Dixie.
Vi slogs massa trotts brist på gula bilar :)
Sen åkte vi till enligt "I" det bästa gyrosstället i stan.
"I" beställde mkt lök i sin cola :p
När vi kom hem kunde vi konstatera att det iaf var det sämsta gyrostallriken jag har ätit i den här stan.
Bejbi det var faktiskt inget bra val alls :p

Efter vi tvingat i oss lite av våran tallrik spelade vi lite NHL 07.
Vi kan väl säga att jag var varnsinnigför bebji vann med två mål.
Det ena var ett självmål för min gubbe va cp.
Det andra målet gjorde han för att min målvakt på något sett ställt sej bakom mål.
Bejbi var så lycklig att han blev tårögd.
Jag var så arg så jag nästan grät :p

Efter en hård ishockeymatchtog vi bilen till Andreas för att spela Wii.
Vi kan jue bara säga att bejbi var inte lika glad när vi åkte där ifrån.
Anderas var iaf gullig och bjöd på god mat <3

Sen åkte jag och bejbi hem.
Bråkade lite, "kramades" mkt och sen sov vi.
Min bejbi är bäst!! (dock inte på alla tvspel)

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Andreas

Andreas vs Ingemar

Golf: 1 - 1

Bowling: 2 - 0

Tennis: 5 - 0

El-spel: 3 - 2



Vem är bäst? Andreas!

Vem är sämst? Ingemar!

2009-04-21 @ 10:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0