2008-09-16

Min helg:

Fredag:
Hängde med Malin. Daniel kom å hämtade Lucas. Jag kollade ut genom fönstret å hälsade knappt.. Han förtjänar inte att man är trevlig.. Sen drack jag å Malin å Josse vin och sjöng kakaeoke..  JAg skickade sms till Krille å tjatade på honom  att han skulle komma till nybro å hänga med mej.. han sa kanske :P Sen följde jag med Yohana hem å vi övertalade Daniel å han gäng å följa med till stora hotellet.. Pinsamt, pinsamt :P Sen var vi iaf på stora hoteller tills det stängde vid ett.. ingen ville efterfesta förutom jag.. så vi fick gå hem

Lördag: väcks av att mamma ringer och säger att hon å Roger hämtar mej om en halvtimme.. För dom ska bjuda mej på middag.. Får lite smått panik å springer å tar en dusch å fixar mej. Vi åker till Juventus för å äta.. Tyvärr får jag inte ner så mkt för jag är såå bakfull-- Får ett sms av Krille som säger att han tar tåget vid 4 till nybro. Får stressa hem å städa lite å duscha å fixa mej. Sen kommer Joakim å gör en underbart fin present till Amila.. Sen går jag till stationen å möter Krille.. Vi gå hem till mej å spelar supernontendo.. Sen fixar vi oss å sen hämtar Linn oss så vi åker vi till henne å hinner förfesta en halvtimme innan vi frå ta en taxi till stationen.. Där träffar vi joakim som är full :P
Sen är vi på palace iaf.. Dricker för mkt å håller på å missa bussen hem :P så vi får springa..

Söndag: Sover länge å sen tittar jag å Krille på film å spelar tv-spel.. Sen plockar han ihop sina grejer å så ska han ta tåget hem.. Vi går helalånga vägen till stationen, å väl framme så finns det inga lediga platser på tåget så han får stanna kvar hos mej en natt till :p Vi går till amigo å äter mat. Åter igen är jag så bakis så jag knappt kan äta. Sen går vi hem till MAlin å Lucas å hälsar på. Å sen går vi hem till mej hela långa vägen igen.
Hemma så pluggar Krille medans jag apelar mitt supernintendo. Sen tittar vi på film (jag sov typ halva filmen)
Sen gick vi å la oss..

Måndag: Vi går åter igen hela vägen till stationen ¨åter igen.. Den här gången fanns det plats så han kan åka hem.. Lite sorgligt för det är mysigt å ha nån å sova med. Sen gick jag till Malin å lekte med henne å Lucis . Å sen åkte jag till kalmar så Jimmy fick fota mej.. Tror några bilder blev bra iaf..

Iaf så åker jag till skåne på torsdag å hälsar på Natta å spöar Krille i tv-spel. Ska bli kul!!!

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0